میدان دید خود را با لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM گسترش دهید. این لنز با زاویه دید عریض سری L افزودنی پویا به سری EOS R است که حداکثر دیافراگم روشن f/2.8 و فاصله کانونی 15-35 میلی‌متری به ثبت کامل مناظر، معماری و سایر سوژه‌های با زاویه باز کمک می‌کند. بعلاوه مجهز به فناوری Nano USM کانن می باشد که به شما برای فوکوس بی صدا و روان، و تا 5 استاپ* تصحیح لرزش، RF 15-35mm F2.8 L IS USM اجازه می دهد تا عکس هایی واضح در شرایط نوری مختلف حتی در شب یا در محیط های تاریک بگیرید. با زاویه ها و پرسپکتیوهای مختلف، با حداقل فاصله فوکوس 0.92 پا /0.28 متر آزمایش کنید.همچنین برای عملکرد مطمئن در شرایط آب و هوایی دشوار، این لنز به طرز ماهرانه ای در اطراف پنل ها، سوئیچ و مانت لنز خود مهر و موم شده است تا از ورود آب و گرد و غبار به لنز جلوگیری شود.اگر به دنبال ربالا بودن کیفیت عکس خود و نتایج چشمگیر در عکس خود هستید هستید به RF 15-35mm F2.8 L IS USM مراجعه کنید.

لنز واید زوم RF سری L با کیفیت تصویر بالا و دیافراگم روشن 2.8

* به لطف مانت RF با قطر بزرگ و طراحی فوکوس پشت کوتاه(بک فوکوس کوتاه)، لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM کنترل فوق‌العاده‌ای بر عمق میدان و توانایی حفظ دیافراگم یکسان در سراسر محدوده زوم را فراهم می‌کند. این امر به ویژه هنگام عکاسی در فضای باز در هنگام غروب یا در هوای نامساعد یا در فضای داخلی در اتاق هایی با نور کم بسیار مفید است.

* لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM به لطف 16 المان در 12 گروه و یک سیستم دیافراگم 9 تیغه ای، قادر به ایجاد مناطق فوق العاده، خارج از فوکوس و پس زمینه های نرم در سراسر محدوده زوم خود است. حداکثر دیافراگم f/2.8 به عمق میدان کم اجازه می‌دهد و سطح فوق‌العاده‌ای از کنترل بر محوی پس‌زمینه را ارائه می‌دهد. لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM به شما کمک می کند حال و هوای تصویر خود را بیان کنید و عکس ها و فیلم های تاثیرگذاری ایجاد کنید.

تثبیت کننده اپتیکال تصویر با حداکثر 5 استاپ* تصحیح لرزش

لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM برای کار با دوربین های سری EOS R طراحی شده است و هم دوربین و هم لنز، داده ها را به گونه ای اشتراک می گذارند که به طور چشمگیری تاری لرزش دوربین کاهش یابد، صرف نظر از موقعیت، چه در حال فیلمبرداری یا ثابت با حداکثر 5 استاپ تثبیت کننده، نتایج بسیار واضحی را ارائه می دهد.

فوکوس خودکار سرعت بالا، روان و بی صدا با Dual Nano USM

لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM به سیستم NANO USM کانن مجهز شده است که دارای یک موتور اولتراسونیک کوچک تراشه‌ ای شکل است که برای کمک به ارائه عملکرد با سرعت بالا، روان، دقیق و تقریباً بی ‌صدا در حین فوکوس خودکار (AF) تصویر ثابت و فوکوس خودکار فیلم بدون تغییر طراحی شده است.

حداقل فاصله فوکوس 0.92 پا / 0.28 متر

دارای حداقل فاصله فوکوس 0.92 فوت / 0.28 متر با حداکثر بزرگنمایی تقریباً. 0.21 برابر، لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM تطبیق پذیری باورنکردنی را تقریباً از هر فاصله ای ارائه می دهد. چه در حال فیلمبرداری باشید، چه تصاویر ثابت از طبیعت، چه از نزدیک، چه معماری یا ورزش، لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM به راحتی می تواند تصاویر خیره کننده ای با حداقل اعوجاج را ارائه دهد.

پوشش کروی (ASC) فلر لنز و هاله را به حداقل می رساند

لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM از پوشش کروی (ASC) کانن بهره می‌برد که به طور قابل‌ توجهی وقوع فلر و هاله لنز را بدون توجه به فاصله کانونی یا زاویه نور کاهش می‌دهد. این امر به ارائه نتایج تمیز با حداقل حواس پرتی و انحراف کمک می کند.

رینگ کنترل برای تغییرات مستقیم در تنظیمات

لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM دارای یک رینگ کنترل جداگانه و مستقل است که در پشت لنز قرار گرفته است که می تواند برای تنظیم نوردهی لحظه ای در حین عکاسی و فیلم برداری قابل برنامه ریزی باشد. با رینگ کنترل، می توانید مستقیماً تنظیماتی مانند سرعت شاتر، دیافراگم لنز، جبران نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کنید. برای عکاسان و فیلمسازانی که رینگ کنترل بی صدا را ترجیح می دهند، مکانیسم کلیک می تواند توسط ارائه دهنده خدمات کانن با پرداخت هزینه حذف شود.

ارتباط سریع با دوربین

لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM که برای پردازش سریع داده ها طراحی شده است، دارای سیستم ارتباطی 12 پین در همه لنزهای RF است. این امر فوکوس خودکار، تثبیت‌کننده تصویر، بهینه‌ ساز لنز دیجیتال و موارد دیگر را تسریع می‌ کند و به ساده‌ سازی عملیات پیچیده و ارائه یک تجربه کاربری سریع و مطمئن کمک می‌کند.

فوکوس خودکار سرعت بالا، روان و بی صدا با Dual Nano USM

* مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا: برای عملکرد قابل اعتماد حتی زمانی که شرایط آب و هوایی دشوار می شود، لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM دارای ساختاری مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا در پایه لنز، پنل سوئیچ و همه رینگ ها است. آب بندی برای بخش های اتصال لنز و پنل های سوئیچ برای جلوگیری از ورود آب و گرد و غبار به لنز اعمال می شود.

* پوشش فلورین: لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM دارای پوشش‌های فلوئور در جلو و پایین ترین سطح است که به جلوگیری از چسبیدن آلودگی و گرد و غبار به لنز کمک می‌کند و تمیز کردن لکه‌ها و اثر انگشت را آسان می‌کند.

* اطمینان بخشی بالا و دوام بالا برای استفاده های حرفه ای: لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM برای تحمل سختی های استفاده های حرفه ای طراحی شده است و به گونه‌ ای ساخته شده است که ناهموار و دقیق باشد، همچنین می‌توان آن را بروی دست نگه داشت تا تمرکز روی موضوع مورد نظر باقی بماند.

* مقاومت در برابر شوک ارتعاشی: لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM که برای سازگاری با سیستم نوری خود طراحی شده است، دارای مقاومت در برابر ضربه لرزشی در سطحِ سری L در محوظه لنز است که به حفظ تمرکز و تنظیمات حتی در شرایط آشفته کمک می کند.

دو المان UD و 2 المان کروی

لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM با بهره گیری از مانت RF، کیفیت نوری باورنکردنی و حداکثر دیافراگم f/2.8 روشن را ارائه می دهد. لنز RF 15-35mm F2.8 L IS USM با داشتن 3 المان غیر کروی برای کیفیت تصویر بالا از مرکز به گوشه و 3 المان UD برای کمک به کاهش انحرافات برای به حداقل رساندن اعوجاج، می‌ تواند تصاویر واضح با کاهش اعوجاج در لبه‌های قاب ارائه دهد. همچنین به بهبود کلی در کیفیت تصویر بدون توجه به موضوع کمک می کند