بررسی کلی

زوم تله فوتو این لنز به شما کمک می کند به سوژه های دور نزدیک تر شوید. RF 70-200mm F2.8 L IS USM به‌عنوان سبک‌ترین و کوتاه‌ ترین لنز 70-200 میلی‌ متری با دیافراگم 2.8 است که تا کنون، طراحی شده است تا حمل و نقل آن برای شما در سفرها راحت‌ تر باشد. همراه با دیافراگم باز 2.8 برای تصاویر و ویدیوهای واضح و روشن، حتی در تنظیمات نور کم، فناوری Nano USM کانن برای فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا و تا 5 استاپ تصحیح لرزش، به عکاسان پرتره، عروسی و ورزشی کمک کند.

لنز تله زوم RF سری L با کیفیت تصویر بالا و دیافراگم روشن 2.8

لنز RF 70–200mm F2.8 L IS USM با داشتن زوم فوق‌العاده روشن با حداکثر دیافراگم 2.8 - که در طول زوم ثابت می‌ماند - 17 المان در 13 گروه و یک سیستم دیافراگم 9 تیغه‌ای، طراحی شده است تا وضوح بهتری را ارائه دهد. بعلاوه تصاویر با محوی زیبایی در پس زمینه را ارائه می دهد.

جمع و جور و سبک

RF 70-200mm F2.8 L IS USM با وزنی تقریباً 1 پوند سبک تر از نسل قبلی خود در سری EF، کوتاه ترین و سبک ترین لنز 70-200 میلی متری کانن با دیافراگم 2.8 است که تا کنون طراحی و ساخته شده است. ایده آل برای پرتره، حیات وحش، عکاسی ورزشی و موارد دیگر، RF 70-200mm F2.8 L IS USM یک لنز ضروری است که می خواهید در کیف خود داشته باشید.

تثبیت کننده اپتیکال تصویر با حداکثر 5 استاپ* تصحیح لرزش

لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM برای کار با دوربین های سری EOS R طراحی شده است و هم دوربین و هم لنز، داده ها را به گونه ای اشتراک می گذارند که به طور چشمگیری تاری لرزش دوربین کاهش یابد، صرف نظر از موقعیت، چه در حال فیلمبرداری یا ثابت با حداکثر 5 استاپ تثبیت کننده، نتایج بسیار واضحی را ارائه می دهد.

فوکوس خودکار سرعت بالا، روان و بی صدا با Dual Nano USM

لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM از دو موتور فوکوس NANO USM استفاده می کند که جز اولین لنزهای فوکوس خودکار کانن است. عملکرد فوکوس نزدیک به لطف سیستم نوری شناور لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM افزایش یافته است. درجه بالایی از بی‌صدایی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و عملکرد با سرعت بالا را می‌توان بدون به خطر انداختن اندازه فشرده لنز به دست آورد.

حداقل فاصله فوکوس 2.3 پا / 0.7 متر

با حداقل فاصله فوکوس 2.3 پا / 0.7 متر و حداکثر بزرگنمایی 0.23 برابر، لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM در موقعیت های مختلف عکسبرداری عالی است. لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM چه در جزئیات یک شی یا ثبت لحظه ای فراموش نشدنی در طول مراسم عروسی، تطبیق پذیری باورنکردنی را تنها با چرخاندن حلقه زوم ارائه می دهد.

رینگ کنترل برای تغییرات مستقیم در تنظیمات

لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM دارای یک رینگ کنترل جداگانه و مستقل است که در پشت لنز قرار گرفته است که می تواند برای تنظیم نوردهی لحظه ای در حین عکاسی و فیلم برداری قابل برنامه ریزی باشد. با رینگ کنترل، می توانید مستقیماً تنظیماتی مانند سرعت شاتر، دیافراگم لنز، جبران نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کنید. برای عکاسان و فیلمسازانی که رینگ کنترل بی صدا را ترجیح می دهند، مکانیسم کلیک می تواند توسط ارائه دهنده خدمات کانن با پرداخت هزینه حذف شود.

ارتباط سریع با دوربین

لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM که برای پردازش سریع داده ها طراحی شده است، دارای سیستم ارتباطی 12 پین در همه لنزهای RF است. این امر فوکوس خودکار، تثبیت‌کننده تصویر، بهینه‌ ساز لنز دیجیتال و موارد دیگر را تسریع می‌ کند و به ساده‌ سازی عملیات پیچیده و ارائه یک تجربه کاربری سریع و مطمئن کمک می‌کند.

مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با پوشش فلوئور
* پوشش فلورین

لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM دارای پوشش‌های فلوئور در جلو و پایین ترین سطح است که به جلوگیری از چسبیدن آلودگی و گرد و غبار به لنز کمک می‌کند و تمیز کردن لکه‌ها و اثر انگشت را آسان می‌کند.

* اطمینان بخشی بالا و دوام بالا برای استفاده های حرفه ای

لنز 70-200mm F2.8 L IS USM برای تحمل سختی های استفاده های حرفه ای طراحی شده است و به گونه‌ ای ساخته شده است که ناهموار و دقیق باشد، همچنین می‌توان آن را بروی دست نگه داشت تا تمرکز روی موضوع مورد نظر باقی بماند.

* مقاومت در برابر شوک ارتعاشی

لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM که برای سازگاری با سیستم نوری خود طراحی شده است، دارای مقاومت در برابر ضربه لرزشی در سطحِ سری L در محوظه لنز است که به حفظ تمرکز و تنظیمات حتی در شرایط آشفته کمک می کند.

* مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا

برای عملکرد قابل اعتماد حتی زمانی که شرایط آب و هوایی دشوار می شود، لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM دارای ساختاری مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا در پایه لنز، پنل سوئیچ و همه رینگ ها است. آب بندی برای بخش های اتصال لنز و پنل های سوئیچ برای جلوگیری از ورود آب و گرد و غبار به لنز اعمال می شود.

یک المان Super UD، سه المان UD و 2 المان کروی

لنز RF 70-200mm F2.8 L IS USM دارای طراحی اپتیکال است که به طور خاص برای پایه RF ساخته شده است. این امر شامل دو لنز کروی است که اعوجاج‌ ها را اصلاح می‌کند، به‌علاوه سه عنصر UD و یک عنصر Super UD برای کاهش انحراف رنگی و دستیابی به کیفیت تصویر بالا در سراسر صفحه. پوشش‌های با قرارگیری استراتژیک و دیافراگم 9 تیغه ای به تضمین تصاویر با کیفیت عالی با جزئیات واضح، رنگ‌های فوق‌العاده و به حداقل رساندن اعوجاج در سراسر محدوده زوم کمک می‌کنند.

بررسی کلی

لنز EF 70-200mm f/2.8L IS III دارای یک استاندارد حرفه ای تصفیه شده با عملکرد و اپتیک فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند در تصویربرداری خلاقانه سطح بالا به ارتفاعات جدیدی برسید. حداکثر دیافراگم ثابت 2.8 لنز سرعت شاتر سریع و محوی پس زمینه زیبا را در محدوده زوم آن امکان پذیر می کند. برای افزایش وضوح بیشتر، پوشش کروی هوا (ASC) کانن را اضافه می‌کند و با پوشش‌های به‌روز شده Super Spectra ترکیب می‌شود تا به‌ طور چشمگیری فلیر شدن لنز و هاله را کاهش دهد. EF 70-200mm f/2.8L IS III USM یک لنز فوق‌العاده بازسازی‌شده برای بهبود عملکرد حتی در نورهای متنوع، یک شریک ارزشمند برای کمک به خلق شاهکارهای آینده شماست

حداکثر دیافراگم 2.8 ثابت در کل محدوده زوم

لنز EF 70–200mm f/2.8L IS III USM دارای زوم فوق‌العاده روشن با حداکثر دیافراگم 2.8 است که در تمام محدوده زوم ثابت می‌ماند. تصویر روشن EF 70–200mm f/2.8L IS III USM حتی عملکرد AF را افزایش می‌دهد و نور بیشتری را به مناطق بیشتری از حسگر AF ارسال می‌کند تا فوکوس سریع‌ تر و دقیق‌ تر را آسان کند. لنز EF 70–200mm f/2.8L IS III USM همراه با دیافراگم دایره‌ ای 8 تیغه‌ ای خود، برای ثبت تصاویر چشمگیر با محوی پس‌زمینه فوق‌العاده مهندسی شده است.

پوشش کروی (ASC) کانن هاله و فلیر شدن را به حداقل می رساند

افزودن پوشش کروی (ASC) کانن توانایی لنز EF 70–200mm f/2.8L IS III USM را برای از بین بردن بازتاب ها افزایش می دهد. ASC به از ین بردن انحرافات بدون توجه به فاصله کانونی یا زاویه نور کمک می کند. این کار به ارائه عکس های تمیزتر با جلوه های منعکس کننده کمتر در تصویر کمک می کند.

تثبیت کننده اپتیکال تصویر تا 3.5 استاپ* تصحیح لرزش

برای نتایج واضح، لنز EF 70–200mm f/2.8L IS III USM دارای یک سیستم تثبیت‌ کننده تصویر اپتیکالی است که کاهش لرزش را تا 3.5 استاپ سرعت شاتر ارائه می‌کند. این کار به ارائه عملکرد قابل اعتماد دستی و جزئیات واضح تصویر در شرایط کم نور یا در حساسیت های پایین کمک می کند.

* بر اساس استانداردهای CIPA (انجمن کالاهای دوربین و تصویربرداری). آزمایش در فاصله کانونی 200 میلی متر با استفاده از دوربین دیجیتال کانن EOS-1D X Mark II انجام شده است.
پوشش فلوئور روی المان جلو و پشت برای کمک به کاهش لکه ها و اثر انگشت

برای کمک به تمیز نگه داشته شدن لنز، لنز EF 70–200mm f/2.8L IS III USM حتی پس از چندین تغییر لنز در شرایط غیربهینه، دارای یک پوشش فلورین طراحی شده ویژه در سطوح جلو و پشت است. این پوشش فلوئور به جلوگیری از چسبیدن گرد و غبار، آب، روغن و سایر بقایای سطحی مانند اثر انگشت به لنز کمک می کند که پاک کردن سریع و آسان بدون استفاده از حلال را آسان کند.

مقاومت بالا در برابر گرد و غبار و آب و دوام بهتر حتی در شرایط سخت.

EF 70–200mm f/2.8L IS III USM که مطابق با مشخصات لنزهای سری L ساخته شده است، نه تنها برتری اپتیکالی را ارائه می دهد، بلکه با طراحی بسیار بادوام برای عملکرد حتی در چالش برانگیزترین محیط ها نیز بهبود یافته است. ساختاری مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با مهر و موم های اطراف پایه، سوئیچ ها، رینگ زوم و موارد دیگر ارائه می دهد.

سیستم فوکوس داخلی با موتور اولتراسونیک رینگ

برای کمک به گرفتن سوژه در حرکت، لنز EF 70–200mm f/2.8L IS III USM دارای سیستم فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی‌ صدا است. این دستگاه از یک سیستم رینگ فوکوس داخلی USM (موتور اولتراسونیک) استفاده می کند که با یک پردازشگر پرسرعت و الگوریتم های AF بهینه شده کار می کند تا به ارائه عملکرد دقیق و سریع کمک کند. برای بهبود بیشتر، EF 70–200mm f/2.8L IS III USM فوکوس دستی تمام وقت را نیز ارائه می‌کند.

فوکوس دستی تمام وقت

لنز EF 70–200mm f/2.8L IS III USM با چرخش ساده رینگ فوکوس لنز، فوکوس دستی کامل را، حتی زمانی که AF درگیر است، ارائه می‌کند. علاوه بر این، فوکوس دستی تمام وقت به این معنی است که می توانید فوکوس را به صورت دستی بدست آورید و حفظ کنید، که به ویژه هنگام فیلم برداری یا نوشتن تصاویر ثابت روی صفحه نمایش دوربین SLR می تواند مفید باشد.

یک المان فلوریت و پنج المان UD برای کیفیت تصویر بالا

لنز EF 70–200mm f/2.8L IS III USM مطابق با لنزهای سری L کانن، دارای فرمول اپتیکالی عالی برای تصاویر با وضوح بالا و کنتراست بالا در سراسر محدوده زوم است. از 23 المان در 19 گروه، شامل یک فلوریت و پنج المانUltra Dispersion (UD) تشکیل شده است. نتیجه آن به عدسی با وضوح و وفاداری عالی که به ارائه تصاویر واضح و با جزئیات زیبا با حداقل اعوجاج کمک می کند.

حداقل فاصله فوکوس تقریبا 3.9 پا /1.2 متر

با حداقل فاصله فوکوس تقریباً لنز 3.9 پا /1.2 متر، EF 70–200mm f/2.8L IS III USM به فعال کردن عملکرد نزدیک به سوژه کمک می‌کند و برای پرتره‌ها، عکس‌ها با جزئیات، بسیارعالی است. برای مثال، در حداقل فاصله فوکوس و زوم تا 200 میلی‌ متر، حداکثر بزرگنمایی 0.21 برابر است، به این معنی که می‌توانید کادر را با یک سوژه 6.7 در 4.5 اینچ (تقریباً 114×170 میلی‌ متر) پر کنید.